woensdag 4 november 2009

Feest! 6 dozen ontvangen...

Maar waar deze te laten...?! Ik had een tijdje geleden al een kast uitgeruimd, maar het ziet er naar uit dat het niet helemaal gaat passen, haha :-D

---->
Het ziet er dan wel leuk en aardig uit, maar wat je op deze ene plank ziet, is nog maar de inhoud van 1 doos!!

De producten die ik vandaag heb ontvangen (was nog nooit zo blij de deurbel te horen...) zijn echt superleuk!! Ik had ze nog niet 'in het echie' gezien/aangeraakt/geroken, maar ik ben echt helemaal happy. En heel erg gevarieerd, van leuke hobbezak tassen tot geurkaarzen tot bekers tot bordjes tot theedoeken tot i-pod hoezen tot laptop hoezen tot toilet tassen tot zeepjes tot keukenschorten tot douchemutsen tot tot tot....teveel om op te noemen! En alles in de meest Pretty Cute printjes, ik ben in elk geval helemaal verliefd. Nu nog alles op zien te bergen voordat ik struikel over al die mooie spulletjes ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten